Så blir vi 4 .....i ett stort vitt hus

Allmänt / Permalink / 0

Senaste dagarnas ångest,längtan och saknad har varit det värsta jag varit med om ....

Men så idag kom dom min två minsta älskade ungar och äntligen är huset fullt av 4 barn.

Naturligtvis skulle jag dra på mig en riktig dunder förkylning för 2 dagars sen. Ni vet huvudet värker, kroppen fryser och gör ont. Snoret rinner trots att man är täppt och inte får luft. Halsen kliar och gör ont. Som ni förstår har jag en så nära döden upplevelse man kan komma....

Men ligga stilla njäe jag är ju inte så bra på det och idag skulle ju småttingarna komma så här skulle fixas med skattjakt till eftermiddagen och present till pyttes födelsedag imorgon.

När mamma och jag kommer hem och vi gått upp för trappan får jag världens yrselanfall! Hela rummet snurrar och jag griper tag i räcket för att hålla mig på benen. Svettet bildar pärlor , och snart rinner det små droppar från kroppen 

Och för första gången tar tanten jag försöker fästa blicken på ton mot mig på ca 30 år! Så nu lägger du dig och sover nu har du stressat tillräckligt och du har feber ......

Somnade gott och sov 2 timmars välbehövlig sömn 

Barnens skattjakt blev lyckad med lite halloween godis och små leksaker gömda trädgården.

Och tacksam är jag att dom leker totalt uppslukade av det nya och spännande medans jag får ligga på soffan knyta tummar och tår för att baceluskorna lämnar denna kropp under natten 


Eller va säger man 


Tjingeling ♥️

Liknande inlägg

Till top