Lost in translation eller hederlig PMS

Allmänt / Permalink / 0

Ibland säger kroppen stopp sa en vän idag via snap med ett prydligt hjärta efter!


Jag fick lust att kasta telefonen i väggen samtidigt som hjärtat svämmade över hennes fina ord och omtänksamhet. 

Anledningen att jag blev arg var ju att hon hade ju rätt. Idag kom migränen och hälsade på, kroppen domnade av och talet nästan fullkomligt obegripligt av sludder.

Körde hem från jobb vid 11-12 nåt och hade inget vidseende kvar. In med smärtstillande och stängde av ljudet på mobilen. 4 timmar senare vaknar jag och det känns som om jag varit sövd och världens träningsvärk i hela kroppen. 
Kroppen hade talat och de var bara att lyda. Har varit sängliggandes hela dagen.

Men den biten är ju så tråkig. Dock snurrade tankarna konstant på det som varit, det som händer just nu och hur framtiden kommer att se ut ! Så småningom märkte jag att livet går i 180 för jag ska slippa tankarna. Har jag inte 100 % koll blir jag frustrerad. 
Jag gillar balans och stillhet. Struktur och planering.

De senaste veckorna har varit ALLt annat än struktur.
Skitsnack, hemligheter, glädje,tårar, beslut, möten you name it.
Ingen lugn stund för återhämtning eller chans att ta ett djupt andetag.
Alltid någons frustration, tårar som behövt min famn , mina öron till att lyssna.
Jag blir lost in translation här! Kunde inte människan/ individerna kommit med en jävla instruktionsbok och en inbyggd display ? Tex kod e43: allt du säger blir fel, var bara tyst och ge personen en kram.
Syntax error = personen är vansinnig och redo att explodera!

Kod14 personen har sett att du har singel som relations status och tror därför han kan skicka dig 509 meddelande på messenger för nån gång kommer du att svara och då är du äntligen intresserad!
Kod 14 borde klassas som IDIOT.

Min kod just nu 1- 12 ! 
Pms doftande kärring redo att explodera av ingen anledning men härligt nöjd över livet ändå! 

Mitt i all denna frustration har jag ändå hittat guldkorn 
1 jag har min säng alldeles för mig själv 
2 ingen snarkar eller pratar i sömnen brevis mig 
3 jag behöver inte längre vara irriterad på skitiga strumpor i soffan 
4 jag förlitar mig på mig själv och slipper därför bli besviken

Inga dåliga grejor det där .....  

Man ska minsann glädjas åt det lilla 

Imorgon skall jag minsann få dansa ir den här sängen igen 

Kram


Liknande inlägg

Till top