En sån där dag ......

Allmänt / Permalink / 0
Brukar du oxå tänka, äh jag jag gör det sen ? 
 
Jag är expert på det här och jag börjar undra om jag utövar någon form av sadomasokistisk lek med mig själv där då inte själva sexbiten speglar in. För de e som om jag älskar att putta mig själv över gränserna i mellanåt. 
 
Man sitter lugnt i båten fram tills man kommer på att 60 saker ska vara fixade och jag har 24 timmar på mig. En del av mig njuter av stressen, en annan del försöker hitta ett lämpligt sätt att avliva mig och en tredje del av mig funderar på vad de blir för lunch!
 
Det märkliga är att det blivit bara med pappersarbeten, Jag brukade ju älska pappersabeten. 
Men antar att jag hittat massa annat som förgyller vardagen i arbetet.
Jag har gått och blivit lite frälst i att vara fysiskt rörlig igen.
Kanske blir det beach 2017 ? Äh förresten det måste bli beach 2017 eftersom jag panikköpte en bikini i helgen för 1200 spänn för att bada med tjejerna (skjut mig)
den jävla bikina ska bli ett med min kropp.  
Jag som aldrig badar, ska bli ett med vattnet likt en berracuda!
 
ohhhh nu har jag gjort det igen ............ vi hörs jag måste återgå till deklarationerna öhhhhh

Liknande inlägg

Till top