Jag är förälskad .........

Allmänt / Permalink / 0
Jag har en förälskelse i mitt hem, mitt nya hem. En plats som ska bli min trygghet och jag bara älskar att inreda efter hur jag själv vill ha det. Ens hem är din grundpelare, den plats du återgår till när du befinner dig i obalans där du ska kunna finna klarhet, trivas och som jag vara tokigt förälskad i den. Dock börjar jag mer och mer inse att vissa saker måste jag gå en kurs i. Det här med borrning är ju inte min starka sida! Ska jag borra 1 hål ser det formligen ut som om man tränat skytte på väggen med maskingevär. Kan säga att det är inte 100% lätt att hitta tricks och sjyssta ideér för att dölja detta. Jag var på Ikea idag och köpte in lite smått och gott. Supernöjd och super taggad att få mitt projekt igång. När jag burit hem sakerna och ropar till mina stora tjejer att hämta den röda skruvmejlen så kommer de upp slänger den på golvet och säger behöver du nåt mer ? nä bra då går jag nu för jag tänker inte vara i närheten av dig när du sätter ihop dom! Och sen stack hon! Alltså jag kanske tappar humöret nån enstaka gång men det är endast för att dom skriver fel på beskrivningen , inte har rätt skruvar eller nåt annat ..... Tänker inte ta på mig något eget ansvar här men å andra sidan skippar jag puzzel med. För om ni bara visste hur många pusselbitar det är fel på. nåja åter till verkligheten så tänkte jag bjuda på ett par bilder ur mitt hem, det är inte klart än men nåt vill jag dela med mig utav visst börjar det likna ett hem?

Liknande inlägg

Till top