Identitetskris och ordningen återställd

Familjen / Permalink / 0

Ordningen är återställd! Nu är alla fyra hos mig igen.

Efter ett par dagars vilande var det skönt att komma hem.
Jag och tjejerna har storhandlat och förberett veckan inför pytte och Williams ankomst.
Tog tag i tvätten när jag ändå höll på och här blev det syntax error  i huvudet! Alltså på riktigt hur många ombyten hinner man med på en vecka ? 
Kan man vinna ett pris i det ? För i så fall är Wendela och Isabelle på en delad första plats.

När jag påpeka att det var lite väl mycket kläder i tvättkorgen och att man inte behövde använda så mycket ficka jag till svar 
-alltså hallå alla gör så, man kan ju liksom inte ha samma kläder i 2 dagar!

Jag släppte diskussionen och körde huvudet i betongväggen istället! De blev ju åtminstone något som kändes att det hände något!

I veckan som gick fick jag tydligen en smärre identitetskris i håret och skulle bli blond, resultatet blev ju inte det mest lyckade när jag såg ut som en smärre skogsbrand i håret.
Jag och håret har nu tagit vårt förnuft till fånga och gått tillbaka till brunt.

Jag förstår inte varför jag alltid ska få för mig att det hjälper att färga håret så fort man genomgår något ! 
Men helt seriöst så färgar jag håret om jag är sjuk för då blir jag frisk osv 
Kanske borde söka för det där? 

Nu ska jag mysa ner mig till barnen och njuta av att ha dom nära 

Puss och kram alla gullebarn

Skriv inläggstext 

Liknande inlägg

Till top