MR GREY FINNS DU?

Allmänt, Familjen / Permalink / 0

Kontakt annonser ska vara inne nu har jag hört. 

Så hur skulle min Mr framtid vara då ? 

Låt oss se fall jag kan få ihop en bra bild.

Hey Mr GREY, finns du ? Om du genast tänker på filmen och det röda rummet .......lämna denna sida det är inte dig jag vill ha!
Men gillar du intensitet och säger vad du tänker ? Hur brutalt ärlig du än är? Läs vidare.
Du bör nämligen ha följande egenskaper: 

1. Du ska kunna ta att jag oxå är lika brutalt ärlig
2. Hjärna snälla ha en hjärna och inte bara den lilla som vaknar före dig varje morgon
3. Ordförråd, du ska inte behöva sitta med en jäkla uppslagsbok när man pratar om saker

4. Du satsar stenhårt på din dröm

5. Våga vara en mjukis ibland, romantik är uppskattat! Du kan dessutom inte köpa den utan man visar den

6 jag är inte din mamma och behöver därför inte städa efter dig!

7 du ska vara vuxen men en smula barn på samma gång! Jag uppskattar fortfarande kuddkrig, matkrig och annat hyss

8 ha gärna ett eget liv ibland 

9 ta hand om dig själv

10 de e en merit om du både kan sjunga och tala spanska men även jag inser att man inte kan få allt 
11HUMOR! FÅ MIG ATT SKRATTA ! Jag vill kikna av skratt.

12 försök inte förändra mig, jag är den jag är.

Söker du sedan ständig bekräftelse så det nästan rinner blod ur öronen , lovar jag att söka hjälp till dig och funkar inte det så vet du var dörren finns 

Mvh lite kall men söt 

Liknande inlägg

Till top