När katten e borta dansar råttorna på bordet!

Allmänt / Permalink / 2

Först kom 3 barn sen kom HON ! Full i fan från dag ett. Inte ens som nyfödd låg ungen med simmig blick utan var med från första stund.

Pytte har varit överallt och ingenstans, ständigt utforskande och på uppstäcksfärd allt från att bada i toaletter till att balansera på handfat. Och igår var det dags igen! För en stund vänder jag bort ryggen och ungen hittar en sax! Resultatet blev väl så där vackert ojämnt

Jag är extremt tacksam över att jag ständigt älskar att lära mig nytt och vet hur saxen ska gå genom håret.

Ja resultatet blev en 3.5 åring med en frisyr för kanske något äldre perioder i livet enligt mitt tycke 

Så istället för att packa ska jag barnsäkra!




#1 - - Börje Börman:

Man bör ha i minnet att byte av frisyr från långt till kort är en fråga om sax, medan byte från kort till långt är en fråga om tid.

Svar: Haha så sant som de var sagt. Nu har vi frågan om tid kvar så de kan bli långt igen
Halle

#2 - - Sandra :

Jag minns när du började din karriär som frisör och morsan hämtade en korthårig dotter på Johns 😂

Svar: Haha var jag skyldig till den 🙊 idag har jag ner utbildning 😂😂😂
Halle

Liknande inlägg

Till top