Egentid eller eftertänksamhet???

Allmänt / Permalink / 0

Fredagen har gått i ömsom socialt liv och från eftermiddagen hoppa i pojjebyxor och krypa upp i soffan med hunden  Frasse i famnen. Denna håriga lilla liv är ett värdefullt sällskap när jag behöver reflektera livet.


Jag har känt sån tacksamhet till er köra läsare och vänner som bemött mig med sån positivitet efter föregående inlägg. Tacksam för samtal och sms från vänner,kollegor och kunder.

Ni är var och en värda allt vackert i världen. JAG SER MER ÄN FRAM EMOT SEN SOMMAR OCH HÖSTEN SO. VÄNTAR!

Den här första delen på 2017 har inneburit så många händelser många bra men även en hel del dåliga.
Det här bearbetar jag på nu  så kallade egentid. 
Vad vill jag bära med mig ?
Vad kan man bara slänga bort ?

Egentligen borde jag packa men så väl har jag lärt känna mig själv att de kommer ske i turbo fart 3 dagar innan.

Jag längtar efter mitt nya liv.
 Och i morgon väntar sommarfesten, så måtte vädergudarna sprida solsken imorgon 
Hela dagen 


Liknande inlägg

Till top