Sista natten i lägenheten......

Familjen / Permalink / 1

Det är sista gången jag sitter vid mitt köksfönster med benen uppdragna mot bröstet och surplar på mitt kvällskaffe och lyssnar på tystnaden.

Flickorna har åkt till pappa och dom små barnen sitter på ovanvåningen och tittar på tv. Även dom är tysta.
Från imorgon har vi inte möjligheten att ses varje dag. Den känslan börjar göra ont. 

Flyttlasset står klart och det är bara att bära ut. En del av mig längtar efter det nya som väntar.
Jag känner samtidigt att jag inte hann med allt jag ville.

Inom kort kommer min bärhjälp och ett gratis gym pass väntar.


Imorgon börjar jag en ny resa med nya äventyr

#1 - - Anonym:

Lycka till på ditt och barnens nys äventyr. Önskar er all lycka till med ert nya liv. Kram Tessibulan💕🌸

Svar: Fina du 💞 tack 💞
Halle

Liknande inlägg

Till top