Från mobilmissbruk till epa!

Allmänt / Permalink / 1

Hon, den där 12 åringen som bara låg i sängen med mobilen eller stirrandes i taket. Totalt apatiskt jänte mot allt levande runt omkring sig, hon har med så mycket hjälp gjort en enorm resa med sig själv.

Jag beundrar henne, jag är hennes största fan.

Den här veckan har varit allt den förata skoldagen, till nya kompisar. Och hon har verkligen kämpat med att att vara öppen och det har gett resultat.

Ikväll var det "gårn" (totalt jävla omöjligt för en skåning att uttala) jag har uppmuntrat Isabelle att gå hela veckan.

Idag har hon varit där, nervös som tusan när hon åkte.
Och slet upp bildöŕren kl 22 när jag hämta henne, slängde sig i bilen och skrek :
- jag har åkt Epa ! De var skitkul!

Okej nu ska vi se här! Hur går jag vidare här ? Eftersom hon mer ellwr mindre varit en grönsak i 2 år kanske vi får speeda på i tonårs regler.

Eller ?

Jag ler lite grann och frågar : med vem då?

- jag vet inte men han går typ på skolan.

Jag skulle kunna dunka huvudet i ratten efter hennes svar.

För vadå vet inte ! Bil, epa så spelar det ingen roll. Främlingar är främlingaroch vi hoppar INTE in i FRÄMLINGARS hrmm motorfordon!

Amen mamma de var jättekul! 

SKJUT MIG! Kunde jag inte fått semester innan nästa fas?

Sen trodde jag fortfarande epa traktorer var ett minne blott som dog ut i början på 90-talet eller car det bara jag som blev äldre och fann lite mer annorlunda intresse ? 

Tjollahopp länge leve epa och saftablandare

#1 - - Lillemmish - mode - inspo - mamma:

FIin bild =)

ha en toppen lördag

Svar: Ja den är vacker Tusen tack
Ha en fantastisk lördag du med
Halle

Liknande inlägg

Till top