Störst av allt är kärleken

Allmänt / Permalink / 0

Säkerligen har du läst 


En förlossning är den enda blinddejten du går på som man vet är villkors lös kärlek.

Jag fick uppleva den i repris idag! De senaste 14 dagarna har varit tunga. Det är aldrig lätt med en separation men det är ännu svårare att separera från sina barn.

Pytte och William har varit pappiga och bara varit hos mig något dygn hit och dit. Hur gärna man än vill ha dom kvar så måste dom få göra sina val efter sina önskemål i den här situationen. Min vilja hör inte hit.

Men så idag kom dom mina älskade ungar och kärleken svämmade över i hjärtat när man känner sina barns armar runt halsen.

Vi har planterat blommor,grillat och spelat bingolotto.

Jag har även haft Fannie här på besök, vi firade 1 årig vänskap idag så i morse smet Wendela iväg och köpte wienerbröd för att vi skulle fira detta.

Så mycket kärlek i vardagen som man ibland kan missa för att man inte stannar upp och känner att i varje andetag finns massa saker att var tacksam för.

Ikväll kommer jag sova extra gott med både William och pytte i min säng 

Sweet Dreams..    

Liknande inlägg

Till top