Vaknar upp ur vinterdimman

Allmänt / Permalink / 0

Accessories to die for

 Kära sol Jag behöver din värme, Jag behöver dig för att bladen ska växa ut och bli gröna på träden. Jag behöver dig så blommorna slår ut och visar sina vackra färger. Jag behöver din värme så att barnen vill vara ute och leka .....länge MEN FRAMFÖRALLT BEHÖVER JAG ATT DU SKIFTAR SÄSONG, JAG VILL HA NYA SKOR, SVALA SKOR , HÖGA KLACKAR ÖPPEN TÅ GE MIG SOMMAR DÅ.

Jag längtar riktigt mycket efter vår och sommar där vinter kläderna hamnar i källaren eller var man nu förvarar dom. Vill bli så där vansinnigt förälskad som jag blir varje år. Man finner inspiration över allt. Jag har tillbringat en tid nu med att renovera min studio och idag blev den klar, Härligt vita väggar med detaljer i härliga färger, man blir glad när man kommer in och det är just den känslan jag vill uppnå hos mina kunder.

Ett besök ska kantas av humor, glädje och värme. Man ska bli riktigt bortskämd för det handlar om henne inte om mig. Älskar mitt jobb, mina projekt. Hade någon sagt till mig för 15 år sedan att det var så här mitt liv skulle se ut så hade jag skrattat åt dom, För jag skulle ha ett jobb inte så noga va man gjorde och sen skulle man leva glitter och glamour utan barn. Hela livet skulle vara en fest måndag- söndag!!! Så här med facit i hand tror jag att plan A gick åt helvete ! Men va gör de ? Jag har gjort misstag( flera har jag gjort minst 2 gånger) , älskat, hatat, rest pluggat, köpt hus, sålt hus , och fått barn. 

Plan B de va livet helt enkelt, ständigt utvecklande, Fantastiskt

pöss

Liknande inlägg

Till top