Lite från Minnesbanken

Allmänt / Permalink / 0
William min lille kille som inte är så liten längre, snart en skolunge. Jag får väl säga att han har under sin uppväxt hittills varit väldigt påverkad utav sina systrar. Mellan 1,5 - 2,5 års ålder var det en omöjlighet för oss föräldrar att få honom att förstår att han var kille.
 
Man kunde fråga han vem är du ? 
Jag är tjaaaj, sa han 
 
eller ........
 
William ! Hämta dina badbyxor vi ska åka och bada, Ner kommer killen i hello kitty badräkt. 
 
 
En annan gång men william pojkar har ju snopp säger jag 
Ja, pappa snopp, jag snopp och din är i sönder (nä men numera stängd pga totalrenovering)
 
Det här lade sig till tlut och pojken blev en riktig påga påg där blixten, hornet och alla transformers tog över och styrde ........
 
Tills idag när han slängt kläderna, tagit på sig en rosa cape och sminkat sig lite 
 
 
Efter jag tagit fotot säger han , nä nu ska jag gå och klä mig igen 
och kommer tillbaks med kjol och t-shirt .......
 
så vad blir en bal på slottet, klänning eller frack ? det återstår att se 
 
pöss

Liknande inlägg

Till top