braincrasch

Allmänt / Permalink / 1
Sömn är överskattat som småbarns förälder !
Natten har tillbringats med att nicka till och hålla koll så pytte andas.....
Jag hatar astma!!!
Medvetenheten om att det kommer en morgondag där kroppen gör en sak huvudet tänker en annan, de blir ingen bra kombo. I morse drack jag kaffe med mig själv ur två koppar , pratade med mamma som hoppar på fel bussar. Inte ska jag väl behöva trycka upp adresslappar och hänga om halsen på tantan för att hon ska komma hem?
De får bli en chansning att ta sig till duschen, risken finns att jag borstar tänderna i tvål och tvättar kroppen i tandkräm. Living on the edge 😉
#1 - - Anonym:

Va glad för att denna tantan inte är färgblind också för bussen jag skulle åka med var gul normalt har vi gröna bussar i HBG.JISSES vilket äventyr.

Svar: se på fan , har du lärt dig kommentera bloggar? Jag e glad du kom hem, vem ska jag annars gnälla till på mornarna puss och kram
Halle

Liknande inlägg

Till top