När allt blir naket klart campingliv hemma

Familjen / Permalink / 0

Alltså rubriken på dagens blogg kräver eftertänksamhet....för att ni ska förstå vilket i-landsproblem jag har som för mig blir ett handikapp i min vardag!


Jag kan vara sarkastisk och ironisk. Att skämta Hej-vilt om det mesta inga problem.

MEN det finns två saker man inte kör ihop som ett stand-up nr! Det ena är ju då jag som Linda och det andra är vad man gör på toaletten!
Jag kan säga som så att när min exman och jag hade varit tillsammans och sambo i ett halvår frågade han lite försynt 
- Linda, bajsar inte du 
- jag skriker slutaaaaaa , vi pratar inte om det!
Inom mig tänkte jag det riktiga svaret 
- har du aldrig funderat på varför jag är morgon pigg? Jag var skalman! Kommer ni ihåg han från bamse med mat och sov klockan? Jag hade en bajsklocka?
Inte nog med det i stort sett födde jag barn på vår 1 års dag och det enda jag tänkte på under den förlossningen var vad Isabelle och Wendelas pappa svarade när jag frågade honom: ser det äckligt ut när barnet kommer?
-Nä först kom bajsen och sedan Isabelle!

Ni kan själva föreställa er när dom ropar kod röd och sirenerna tjuter för jag dör av skam!

Till nu tid då.....
Alltså vattenpumpen har gått sönder!

Precis,

Jag har inget vatten och jag vet att du som läser detta ler lite nu..... kanske till och med skrattar lite.....

Kan säga att kod röd kom även igår när min hyresvärd säger ni kan duscha och gå på toa hos mig!!!!! 

Inom mig tänkte jag Nä, jag har nycklar till ett av dina andra hus så jag kan duscha där och jag var där och hämta en hink med vatten för efter jag gjort nr 2 så upptäckte jag att vi inte hade vatten och jag kunde inte spola!

Jag googlade då följande mening: 

Hur spolar man utan vatten?

Jag undrar när han kommer undra om inte vi går på toa? Vi är ju inne på dag 2 .....

Det är rena campinglivet här hemma och jag har aldrig konsumerat så mycket vatten på flaska!

Imorgon  får jag ny vattenpump och jag kommer förmodligen kyssaden stackaren för han löser min stora i-lands problem.
Jag menar vi pratar om välfärd i Sverige och problem med det, jag har problem med vårt jag ska färdas för ett toabesök!

Om du gillade och kanske log lite grann så tryck på hjärtat nere i hörnet här på bloggen.
Dela med dina vänner kanske får dom ett leende 

Kram och även fina flickor bajsar

Liknande inlägg

Till top