Att vara eller inte vara gravid ?

Allmänt / Permalink / 1
När jag startade bloggen för snart 5 år sedan, släppte jag en bomb med mitt allra första inlägg:
 
 
Då skapades de som var tänkt att vara en blogg om en oplanerad tvilling graviditet, skräcken förtjusningen osv. Nu dog den ena tvillingen i magen och bloggen förändrades lite i karaktär och blev en humor blogg om familjen.
 
Nu står jag här, efter att ha ändrat tema på bloggen med ett nytt utseende (gillar ni det så klicka på hjärtat nere i hörnan) , ska jag då verkligen vara Preggoever? Att vara eller icke vara gravid är frågan? 
Svaret är nej, den tiden är förbi med massa graviditeter och ett nytt skeende tar vid. Precis som den lilla bebisen som växer upp så har oxå den här bloggen växt. 
 
Jag har fått så mycket fina kommentarer från er läsare, råd, tröst men oxå massvis med feedback om att ni gillar att läsa det jag skriver om. Så jag tänkte starta en tävling ! Och klart skall du vara med !
 
Tävlingen
1. Läs igenom några blogginlägg och välj din favorit
2. Vad tycker du att bloggen skall heta?             
3. Lämna ditt förslag senast 31/10-2017 i kommentarsfältet genom att svara på ovanstående frågor, skriv med din mejl adress så att jag kan kontakta dig vid eventuell vinst.
 
Vad vinner man ?
Så här i höst mörkret, så kör vi på 2 st 200gr chokladkakor från marrabou( ange din/dina favoriter)     
 
#1 - - Anonym:

Halles dar!

Svar: Skåskt och redit
Halle

Liknande inlägg

Till top