Tacksamhet är inte ett ord som räcker till ibland ....

Allmänt / Permalink / 0

Tillbaka i skåneland igen, plats som känns mer och mer främmande. 

Jag hör inte hemma här.......även om jag kommer sakna många härifrån.

Men igår så åkte jag ju till "bullerbyn" för att träffa en kollega.
En kollega som många gånger har inspirerat mig på många sätt med sin struktur och en jävla anamma. Och jag vara hoppas att jag någonstans bidragit med detsamma till henne. Vi har aldrig umgåtts privat och det var just ändamålet igår att umgås även om det är en omöjlighet att inte prata om vårt fantastiska Mary Kay jobb.

De skulle kunna vara att man just pratar jobb för vi känner inte varandra privat men ack så fel!

Munnen gick nonstop ord som bara bubblade ur, erfarenheter, minnen glädje tråkigheter delades 
02:30 bröt vi upp för att sova 
Båda nöjda över att funnit en ny vän.

De här ju så svårt som vuxen tycker jag. Att träffa bekanta absolut super enkelt men just att träffa en riktig vän är svårare.

En vän är något man vill lita på och som ger lika mycket som man tar. 
Det är sällsynt och värdefullt.

Jag är så tacksam för dét här dygnet och jag ser fram emot framtiden som ligger bara ett par veckor bort 

Liknande inlägg

Till top