FREITAG........MAMMAN STÄMPLAR UT

Allmänt / Permalink / 2
Känner hur mina inre alter ego har någon form av salsafest i kroppen, mamma dräkten ska av och jag ska få lov att bara vara jag en kväll inte mamma eller fru. Tjejerna ska samlas och det ska drickas vin. Man är lycklig dessa stunder, jag planerar för barnen. För här hemma har barnen fest när mamma lämnar huset, det är lite av en spännande grej. Man blir bortskämd i allt ifrån favoritmaten till överdriven godis konsumtion så tandläkaren skulle vilja strypa mig innan jag ens hunnit lägga upp det i skålen. Hos tandläkaren så svarar man ju så snällt att de får bara godis på lördagar men alltså en onsdag kan oxå vara en lördag och vissa säsonger kan ibland den här familjen råka ha lördagar 7 dagar iveckan. Men idag är det fredags mys för barnen och "kompiskväll" för mojjan, jag råka nånstans lova dom taco kväll men har visst glömt att handla tacogrejs! Tror ni de ser skillnad om det råka bli Mc Donalds? Blir kanske ett och annat meeeeeen mammmmaaaaaa du lovaaaa!!! Synd för då har jag redan tagit av mamma dräkten, satt på festblåsan och lämnat över till mormor. Det blev hennes lott i livet ikväll Ha en toppen fredag !!!! I will
#1 - - Anonym:

Ser framemot detta bara där är godis skål till mormor för mina barnbarn gömmer sitt har väl hänt att mormor stoppat ner handen i den där skålen en och annan gång för mycket och sen kan jag inte hjälpa att mor mor har större mun

Svar: Med andra ord i närheten av en godisskål är du som vargen i rödlövan, stora händer och stor mun men jag får väl vara tacksam att du inte äter upp barnen pöss
Halle

#2 - - Anonym:

Det händer att jag nafsar lite där också

Liknande inlägg

Till top