Crazy Göteborgs helg och soffdejting

Familjen, Tänkvärt / Permalink / 0

Herre min gud vilken helt jävla galen helg.......

En fredag och mys med vin som skulle gå i filosofens tecken med Fannie blev en helt galen kväll med massa skratt och på tok för mycket vin. Men jag kände mig galet levande  och ville bara dansa hela natten. 
Men ut kom vi inte och tur var nog det! Hade kunnat sluta hur som helst. Men känslan när man mår så jädrans bra, man känner sig fri, lycklig och levande. Adrenalinet pumpar i kroppen och man fylls med så mycket energi dock varade bara känslan till dagen där på när man vaknar av sprängande huvudvärk, tanken slår en att man inte är 20 längre och man letar efter sitt ansvarsfulla jag. Men henne hitta jag inte denna helgen.

Lördagen var seg fram tills det var dags för tjejmiddag, med Fannie och två av hennes helt fantastisk galna människor.
Det var en sån där typisk tjejkväll där alla ingredienser ingick allt från singel liv, samboliv, sexhistorier och barn. Tio i 5 i morse kröp den 38 åring i säng lycklig men trött. Och trött har jag varit hela dagen så trött så jag skulle behöva en helg till för att vila upp mig från denna.

Kom hem vid 15 idag och gick direkt upp i köket, tog en latte och lyssnade på tystnaden. Njöt av min ensamhet 

Pratade i telefon med Tina och bara kände att just nu är allt perfekt.
Jag är på en plats i livet där jag trivs, det händer mycket och är många stormar som ska lugna ner sig med bland annat barnen. Men just nu och just där kände jag mig nöjd.

Jag vet vad jag vill med mitt liv , jag har en plan för mig och mina barn och det kommer bli bra. Det kommer ge oss så mycket. Vägen dit är inte enkel men jag har styrkan att genomföra varje moment och när modet sviker är jag så tacksam för alla fina människor som lyssnar , hjälper och kommer med råd. Ni är verkligen ovärderliga och jag älskar er❤

Nu pela navelludd och se färdigt på tv(ja , jag tittar på tvn🤘)

Liknande inlägg

Till top