Omtumlande helg .....

Allmänt / Permalink / 0

När solens strålar nådde mitt ansikte, kände jag hur vårkäslorna lekte som en galning i kroppen.


Styrde bilen mot Göteborg och fredagen gick i ledighetens tecken. Shopping, världens bästa sällskap och avslutades med vin och utgång.

Alltså jag har en livslång förälskelse i Göteborg , jag älskar staden och människorna. Alltså dessa människor! Jag vet inte om det är deras dilalekt men de är definitivt födda med en service gen.
Har inte mött en enda människa därifrån som inte gör ett första fort intryck.

Men i lördags efter lite jobb var det dags att lämna min fantastiska vän och Göteborg för att köra hem.

Jag klev in i ett tomt hem och kom på mig själv att tänka:
När hände de sist ? De var 10 år sen typ.
Lustig och konstig känsla...... men härligt ändå 
För ibland vill man vara för sig själv en stund 

Nu ska jag njuta av ett glas rött ....

Liknande inlägg

Till top